乱步大人是名侦探

【最近在看文豪野犬,为了野犬!!!】
哥们哥们,粉Straykids吗?
(以前发的文都不会更啦,当然也不会删掉)

生日➕收到录取通知书

“对他这样真的好吗?”凯恩调侃着并指了指我的胳膊,“都说了,不要再替我承受你不该承受的事…”只见他特别认真的看着我,眼神

仿佛再说‘停下吧’

“不可能,你可是斯诺家的继承人,必须变强。但是我没关系啊!我只是个领养的女儿”我朝他眨了眨眼睛,我知道的,他对我的眼睛一向没有抵抗力。果不其然,他不在教育我了

——————生日——————

“祝你生日快乐?”凯恩不确定的说,这不怪他,毕竟换谁被灌了这么多酒还能记住对我说生日祝福的也就我这位傻子哥哥了

“嗯”我看着他这副窘样,‘噗嗤’一笑“你知道你现在的样子想什么吗?像一个脑子塞满芨芨草的巨怪,凯恩”

凯恩听到我的比喻纳闷极了,明明自己并没有惹我生气,为什么会这样呢?不过还没等他思索个所以然,只听‘咚’的一声巨响,很好,醉倒了

“你今天就呆在这睡吧!”我恶狠狠的说,顺便打了他一拳,回房间睡觉了


第二天一早,我听见了属于猫头鹰的扑凌声,就知道自己的录取通知书来了。我拿着信拆开来看,嗯,东西一如既往地多啊…

我仿佛要报复西里斯一样跑到他家门口捶门。门开了,一个熟悉而又欠揍的声音飘过来:“你怎么就这么记仇呢?”我毫不示弱的怼回去:“亲爱的布莱克大少爷,但凡你的脑子没有被巨怪吃掉就该知道今天是我收到录取通知书的日子,我来找你除了带你去对角巷以外还真没别的意图了。”

好家伙,这狗东西听到对角巷三个字就‘刷’的一下跑到我,把我推到他家里面并且高兴的跟个巨怪一样。

“行了,收拾收拾去对角巷,我可不想和一个看着像巨怪的人一起去!”我毫不留情的嘲讽他,只见他气急败坏的说:“你绝对绝对绝对不可能不是斯莱特林!你要不是斯莱特林的话,我就…”“你就喜欢雷尔?”“……”他沉默了

过了一会,就听见布莱克老宅传出了一句“滚!!!!”


"Is this really good for him?" Kane teased and pointed to my arm. "I said, don't bear what you shouldn't bear for me ..." He looked at me very seriously, and his eyes seemed to say' stop'. "No way, you are the heir of the Si Nuo family, and you must become stronger. But I don't care! I'm just an adopted daughter. "I blinked at him. I know that he has no resistance to my eyes. Sure enough, he stopped teaching me-Birthday-"Happy birthday to you?" Kane said uncertainly, it's not his fault. After all, it's only my stupid brother who can remember to say birthday wishes to me after being drunk so much. "Well," I looked at his embarrassment, "snow" and smiled. "Do you know what you are thinking now? Like a troll with a brain full of Achnatherum splendens, Kane "Kane was very puzzled when he heard my metaphor. He clearly didn't make me angry. Why did this happen? But before he could think about it, I heard a loud bang. Very good. I was drunk. "You can stay here and sleep today!" I said maliciously, I punched him, and went back to my room to sleep. The next morning, I heard the owl's flapping sound, and I knew that my admission notice had come. I took the letter and opened it to see, well, there were as many things as ever … I ran to the door of Sirius's house and beat the door as if I wanted to get back at him. The door opened, and a familiar voice wafted: "Why are you so grumpy?" I went back without showing weakness: "Dear Master Black, if your brain is not eaten by the troll, you should know that today is the day when I receive the admission notice. I really have no other intention to come to you except to take you to diagon alley." Boy, this son of a bitch brushed me when he heard the word diagon alley, pushed me into his house and was as happy as a troll. "Come on, pack up and go to diagon alley. I don't want to go with someone who looks like a troll!" I mocked him mercilessly, but he said angrily, "You can't be Slytherin! If you weren't Slytherin, I would ... ""Do you like Ryle? " "......" He was silent for a while, and then he heard a word "get out!" from the old house of Blake. ! ! !”



————————————————————————


粗体+下划线是作者的字,这一章和上一章是过渡的,下一章写对角巷

评论

热度(1)