乱步大人是名侦探

【最近在看文豪野犬,为了野犬!!!】
哥们哥们,粉Straykids吗?
(以前发的文都不会更啦,当然也不会删掉)

我与西里斯的相爱相杀

As far as I know, Lucian and I were born on Valentine's Day, which is pitiful, so we never celebrate birthdays. 

How time flies! 

In a twinkling of an eye, I went from the ancient generation "Hogwarts Big Four, that is, the founder's era" to the parent generation.


据我所知,我和卢西安出生的那天是情人节,很可怜,所以我们从来都不过生日。

时间过得真快,转眼间我从古世代『霍格沃茨四巨头,也就是创始人的那个时代』到了亲世代

———————————————

“砰砰砰!”门外传出了巨大的响声“丹妮莉丝,开门!!!”呵呵,不用想就知道是西里斯这个狗东西,真当我是吃素的???

但是我也不能拿他怎么样,我跑下去开了门“西里斯布莱克,小心我暗杀你!!!”我忍不住大吼。


哦,忘记自我介绍了,我是丹妮莉丝.斯诺,和布莱克家族一样住在格里莫广场,我是被领养的。


“嘿!别这样嘛~”西里斯笑嘻嘻的说“你拿到霍格沃茨录取通知书了吗?”

“还没有”我白了他一眼“我还得等到明天才能收到”呵呵,我讨厌布莱克。

“?你不是2月14日生的吗?”狗东西对此表示疑惑,我又忍不住大吼:“梅林!我的确是2月14,但是今天才刚2月初!!!”

西里斯尴尬的挠了挠头“凯恩那家伙不在吧?”呦呵,想造反?“不在,你难道想分到斯莱特林?”我死死的盯着他,因为长期在黑魔法刑具以及钻心剜骨的待遇下,我对斯莱特林恨之入骨。

“别这么说,我是一个想分到格兰芬多的布莱克!”

西里斯骄傲的说“话说,斯诺夫人也忒狠了吧”他看着我那布满伤痕的手说。笑死¬口¬ノ,我这样是谁弄的?哦,没错,是我那笨蛋老哥,凯恩.斯诺惹的祸,要不是他成绩差点没及格的话,我用得着这样?!

“布莱克,你有点越界了吧?”人未到,声先到。“中国有句话怎么说来着?说曹操曹操到”我小声的说“行了,你滚吧!”在西里斯震惊的眼神下,我甩上了门。


"Bang bang!" There was a loud noise outside the door. "Daenerys, open the door! ! !” Hehe, you don't have to think about it. It's Sirius, the dog. Do you really think I'm a vegetarian? ? ? 

But I couldn't do anything about him. I ran down and opened the door. "Sirius Black, be careful I assassinate you! ! !” I can't help yelling. 


Oh, I forgot to introduce myself. I'm Daenerys Si Nuo. I live in Grimau Square like the Black family.

I was adopted. 


"Hey! Come on ~ "Sirius said with a smile," Did you get the Hogwarts admission notice? "

"No," I gave him a white look. "I have to wait until tomorrow to receive it." Hehe, I hate Blake.  “? Aren't you born on February 14th? " The dog was puzzled, and I couldn't help shouting, "Merlin! I am indeed on February 14th, but today is just the beginning of February! ! !” 

Sirius scratched his head awkwardly. "Isn't that Kane guy here?" Yo, want to rebel? "No, don't you want to get Slytherin?" I stared at him, because I hated Slytherin for a long time under the treatment of dark magic instruments of torture and piercing bones. 

"Don't say that, I am a black who wants to get Gryffindor!" Sirius proudly said, "In other words, Mrs. Si Nuo is too cruel." He looked at my bruised hand and said. Laugh! Who did this to me? Oh, yes, it's my stupid brother, Kane Si Nuo. If he hadn't nearly failed in his grades, would I need this? ! 

"Blake, are you a little out of line?" When people don't arrive, the sound comes first. "What's the Chinese saying? Speak of the devil, "I whispered." All right, get out! " I slammed the door with Sirius's shocked eyes.

评论

热度(1)